Kamis, 27 Februari 2014

contoh surat lamaran kerja email

contoh surat lamaran kerja email aşağıda bir eğitimci ya da öğretmen olarak bir iş için uygulamak istediğiniz sizin için bir referans olabilir . Bir öğretmen olmak istiyorum Nitekim birçok kişi , özellikle de memur . Pozisyon almak nedeniyle hayatının refah getirdiğine inanılır . Nitekim ,hükümetin temel maaş ve diğer ödenekleri vererek memurstatüsüne sahip öğretmenler için refah sağlar .

Canlı aşağıda Lamara örnek mektup kopyalamak ve sahip kişisel veri ile özelleştirebilirsiniz . İstediğinizokul kurumda öğretmen olarak kabul edilebilir , böylece dosyaları destekleyen takmak unutmayın . Bir öğretmen olarak uygulamak için planlıyorsanız , o zaman bir referans olarak aşağıda bir örnek kapak mektubu görebilirsiniz .

Saygılarımızla ,
Ben aşağıdaki gibi burada benim kişisel veri olarak ,Bay / Bayan kurşun bir okul öğretmen maaşları olmak için bir iş başvurusu için başvuru yapmak :

Adı: Zabir Al Ahsan S.Pd
Doğum Yeri ve Tarihi: Berastagi , 15 Mart 1985
Cinsiyet : Erkek
Din: İslam
Son Eğitim: S - 1 İngilizce Bölümü
Adres: Jl . Gül sokak , 91 Banyuwangi

Yukarıdaki dayanarak , Bay / Bayan , bugün kurşunokul ücretleri bir öğretmen olmak için bir iş başvurusu için niyetinde . Göz için , ben içine :

1. . Son diploma 1 levha fotoğraf kopyası
2 . Notlarınıntranskript 1 sayfa Fotoğraf kopyası
3 . Kimlik kartı 1 sayfa arayanların Fotoğraf kopyası
4 . Kimlik kartı 1 levha fotokopisi
5 . Fotoğraf boyutu 3 x 4 cm 2 adet

Bu nedenle ben , gerçekte bu kapak mektubu oluşturulur İlginiz ve Bay / Bayan bilgelik için ben çok teşekkür .

 Kolay ve çok pratik değil mi? Sadece kopyalamak ve kesinlikle belgeler yukarıda kalmak ve sen gidiyorsunajansa göndermek acil okul için yeni bir iş başvuru mektubu olabilir . Umarım başarılı ve yukarıda iyi şanslar employess İş Başvuru Mektubu Örneği Öğretmen

Tidak ada komentar:

Posting Komentar