Jumat, 31 Januari 2014

manfaat lidah buaya untuk asam lambung

manfaat lidah buaya aChtěl jsem se podělit o malý příběh a své zkušenosti při kontaktu s horkým olejem a jsem zacházet s bylinkami .

Před několika měsíci jsem byl ve spěchu odejít za prací , horký olej postříkal mou ruku , když jsem skončil vaření připravit snídani ,

Jako obvykle jsem se dokončit smažení , převést zbytek mého stolního oleje do olejové cínu , tak horká pánev obsahující horký olej , bez ohledu na ruce a horký olej rozlil do mých rukou , ruce se staly červené modřiny , bolest a horko . Pak jsem namočit ruce ve studené vodě , je to dobrý pocit , když promočený , ale to nepomohlo , tak jsem se zvednout ji z vody , abolest zad a nesnesitelná bolest , když musím jít do práce .

Najednou jsem si myslel, aloe vera , moje babička používá ke kompresi nemocného horké s aloe vera , pak jsem to zkusil , tam se stalo , že na domovské stránce aloe vera rostlina . " Doufám, že vám může pomoci ," pomyslel jsem si.

Pak jsem se zlomit listy , umýt a ztrácet své trny , pak jsem použít hlen do horkého oleje stříkající ručně , v sekundách , červené modřiny a bolest zmizela , pak jsem se pustil do práce a já se kousky aloe vera stejně .

Díky bohu , pomyslel jsem si v té době , zřejmě aloe vera je velmi užitečná . Aloe vera je kromě odstranění bolesti , červené a oteklé po kontaktu s horkým olejem , kožní puchýře , bubliny , lze vyléčit během několika dní , mohu požádat aloe vera na kůži puchýřů / vypouklé až do zhojení , moje kůže se vrátil k normálu beze stopy .

Poznámka :
Když je kůže temperamentní nemají deflaci , stále platí aloe vera na megempis a loupat se , nadále uplatňovat kůže musí být čisté a zpět k normálu

Tidak ada komentar:

Posting Komentar