Kamis, 27 Maret 2014

cara memakai jilbab gaya fatin

cara memakai jilbab gaya fatin Kai buvaupaauglys , aš buvaumergaitė, kuri tikrai mėgautis šių kartus. Turiu daug draugų ir veikia mokykloje. Mano vertybės yra gana patenkinamai ir niekada nebuvo neramus . Kaip ir jaunų moterų, apskritai , aš pradėjau atkreipti dėmesį. Aš labai didžiuojuosi tiesioginio juodais plaukais ir šilkiniai sklandžiai. Jeigupučia vėjas , manau, labai gražus, nes plaukai yraiš moters karūna .

Kaimokyklos , žiūriu normalus , kaip ir kiti vaikai. Mokyklos, kuriose yra kelių ilgio sijonas , trumpomis rankovėmis marškiniai . Jei aš vaikščioti su šeima, aš dėvėti trumpomis rankovėmis marškinėliai , džinsai ir kita laisvalaikio drabužius. Tikrai ne kirto mano protas dėvėti hidžabą . Atrodė, gaila , jei mano gražūs plaukai turėtų būti uždengti audiniu labai sandariai.

Nors aš ne paslėpta , aš po Islamo pagalbą padarėte papildomo ugdymo jaunimo agentūrą ( BDIR ). Aš ją ignoravo , o žiūrint dar BDIR nariai visi dėvi hidžabą , aš tiesiog vejasi taškų. Mano mokykla įgyvendina taškų , kurie bus įtraukti į ataskaitą kortelėje įrodymas studentų gyvumą . Didesnis taškų , tuo geriau. Taip prasidėjo day- to-day pakeitimus , kurie manau mano širdyje .

Iš pradžių aš tik ateiti , kai posėdžiai vyksta kartą per savaitę. Yraypatingas įvykis jaunų moterų pavadintas BDIR Keputrian , ty veikla, kuri aptariama, kaip tuo atveju, kai musulmonų požiūris ir elgesys . Iš ten, aš žinau, kad yra privaloma musulmonų moteris padengti visą kūną , išskyrus veidą ir delnus . Kadangi yrakeistas skonis mano krūtinės .

Paprastai , aš tiesiog pažvelgti į mano draugų ir senjorams Keputrian atveju , tačiau dėl kažkokių priežasčių , tą dieną aš jaučiausi jie buvo gražus. Kadangi yra spalvingas švytėjimas iš jų viduje. Staiga mano širdis buvo perkeltas atrodyti jų. Aš noriu būtimusulmonas, kuris myli Dievą , paklusdami visus savo užsakymus.

Kai aš išreiškiau savo ketinimą draugais, jų reakcijos svyravo . Kiekvienas sutinka, ir parama , taip patsako: " Dar lah .. jūs neturite dėvėti uždarą meilę panašaus? 'Ll dirbti sunku žinoti .. " arba " Timas , vis dar nesate paviršutiniški elgesys taip norite dėvėti hidžabą , benerin pirmą širdies jūs ", ir taip toliau . Hhhh .. Galiu tik atodūsis . Prisipažinsiu, man nebuvo ramus ir švelnus mergaitė, ir net linkę būti atsipalaidavęs ir kietas, bet tai nereiškia, kad aš negaliu pakeisti . Bent jau aš galėčiau išmokti būti geriau, iš išorės ir iš vidaus.

Jaučiausi nesustabdomas noras sakau motinai . Kinda bijo per daug, nes mano sprendimas būtų įtraukti šeimos išlaidas . Man teko pirkti ilgą suknelę , pirkti jilbab ir tt, o mano šeima nebuvo pasiturintys . Tačiau netikėtai , mano mama ir tėtis sutinka . Net tie, kurie yra laimingi galėdami priimti mane išrinkinėti mano suknelė ir Veil už . Netmama nori parduoti aukso žiedas nusipirkti drabužių man. "Tai gerai, Nduk , laimingas motinos , kodėl, jei norite keisti į gerąją pusę ", sakėmama , kai parduoti savo žiedą. Kai šaukiuosi Tavęs , aš pažadėjau sau, ir motina , aš norėčiau laikyti, mandagus išvaizdą.

Kai turėjau nešioti šydą , daug pastabų , kad buvo pastatyti . Kai esame laimingi , kai Wydrwić , kai juokingi komentarai. Viskas, ką atsakė šypsena. Tai gerai, aš uždaryti savo karūną su kitu karūną gražesnė . Širdis jaučiasi saugiau ir patogiau . Sąžiningai, iš pradžių aš buvau sutrikęs , net dar nešioti hidžabą be tinkamų taisyklių . Bet po truputį , aš sužinojau , keistis žiniomis su kitais musulmonų draugams , tai kas man patinka procesas.

Dabar aš ištikimai dėvėti drabužius, ji turėtų būtimusulmonas. Viskastaip, kaip man patinka lengviau , net jokių problemų , kai aš kreiptis dėl darbo . Aš vis dar gali dirbti be pašalinti tapatybę kaip musulmonas .

Kas sakė, todėl kažkas , kad negraži ir paprasti ? Aš vis dar jaučiasi gražus, iš išorės ir iš vidaus. Norėdami būti tikri, po dėvėti hidžabą , man nebereikia prastesnis , kaip ir anksčiau . Aš dėvėti drabužius, kurie automatiškai palaipsniui suminkštinti mano elgesį , mano širdį ir mano kalboje. Negalima bijoti nėra " pardavė " ar sunku gauti nešioti hidžabą mate. Kadangi aš susitiko su pamaldus žmogus , geras ir sunku darbuotojas , kuris dabar yra dveji metai , kaip vyras ir tėvas mūsų mažyliui .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar