Kamis, 10 April 2014

benefits of green tea dietary supplement

benefits of green tea dietary supplement چای سبز به مدت طولانی به دلیل منافع از عصاره چای سبز موجود در آن را تبدیل به آب آشامیدنی سالم برای بسیاری از افراد در سراسر جهان است . چای سبز حاوی مواد مختلف که واقعا برای بدن شما مفید می باشد. آنها عبارتند از chetachins و پلی فنل مانند ب bioflavonoid و آنتی اکسیدان ها. این مواد در مبارزه با رادیکال های آزاد باعث بیماری های مختلف ، از جمله سرطان . EGC ( گالات دور نگه داشته شدند ) آنتی اکسیدان بسیار موثر در مبارزه با رادیکال های آزاد . در زیر مزایای بسیاری از عصاره چای سبز .

کمک شما وزن از دست دادن
اگر شما احساس می کنید از مبارزه برای از دست دادن وزن خود را خسته، می توانید به سادگی نوشیدن چای سبز به طور منظم. شما می توانید یکی از مزایای عصاره چای سبز به کاهش وزن شما داشته باشد. همانطور که قبلا ذکر شد، عصاره چای سبز حاوی آنتی اکسیدان ECGC . این ماده اثر منفی سیگار کشیدن و رژیم غذایی چرب را محدود میکند. اگر شما عصاره چای سبز مصرف به طور منظم ، بدن خود را قادر به افزایش روند تولید حرارت و سرعت سوخت و ساز چربی خواهد شد . در عوض، عصاره چای سبز شما کمک می کند وزن خود را از دست بدهند، و آن را امن است. عصاره چای سبز باعث افزایش ضربان قلب و احساسات خود را از اضطراب را آغاز کند نیست. از این رو، آن را بی خطر است هر روز به مصرف چای سبز . به خصوص، آن را می تواند به شما احساس کامل و از خوردن منصرف شما . بنابراین، اگر شما می خواهید به از دست دادن وزن خود را ، چرا که شما شروع هر روز نوشیدن آن را ؟

کاهش کلسترول و فشار خون
مزایای دیگر از عصاره چای سبز به کاهش کلسترول و فشار خون می باشد. عصاره چای سبز قادر به کاهش کلسترول ، به خصوص بد ( LDL ) و باعث لخته شدن خون است . همچنین کمک می کند خطر ابتلا به سکته مغزی و حمله قلبی را کاهش دهد. چای سبز نیز تولید کلسترول خوب ( HDL ) را افزایش می دهد . کلسترول خوب کمک می کند تا طاعون حذف در شریان ها را ، آنها را بیشتر الاستیک . به عنوان یک نتیجه ، این کمک می کند تا شما را از بیماری های قلبی جلوگیری می کند. کسانی که دارای فشار خون بالا ( فشار خون بالا ) همچنین می توانید با مصرف عصاره چای سبز را کاهش دهد.

کنترل قند خون به سطح
شما همچنین می توانید از مزایای دیگر از عصاره چای سبز مانند کنترل سطح قند خون خود لذت ببرید. عصاره چای سبز حاوی پلی فنول است که قادر به کاهش آمیلاز مقدار تولید شده در داخل بدن شما . آمیلاز آنزیمی است که کمک می کند تا تبدیل نشاسته به قند می باشد. مصرف چای سبز به طور منظم هر روز شما کمک خواهد کرد میزان قند خون شما را کاهش دهد. به عنوان یک نتیجه ، این کمک خواهد کرد که شما را از درد و رنج به دیابت جلوگیری می کند.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar